Budowanie marki osobistej - webinar z ekspertem
Poznański Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza na webinar "Budowanie marki osobistej". Wydarzenie z udziałem dyplomowanej trenerki biznesu odbędzie sie 29 listopada.
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom. Poprowadzi go Renata Brukiewicz, dyplomowana trenerka biznesu, certyfikowana trenerka Extended DISC, producentka wydarzeń kulturalnych i biznesowych, konferansjerka. Ekspertka z savoir vivre i etykiety biznesowej.
Program:
1. Marka osobista vs marka organizacji – o decyzjach, podejmowanych dzisiaj, a które mają wpływ na naszą przyszłość
Marka osobista moda czy konieczność?
Wielopoziomowość oddziaływania marki.
Etapy budowania marki firmowej/osobistej/ marki eksperta.
Atrybuty silnej marki – ważność i wartościowość.
Szanse i zagrożenia dla marki.
Galeria marek osobistych uczestników.
2. Marka firmowa oraz osobista menadżera
Nasze wartości – określenie oraz ich jednakowe rozumienie.
Reputacja – zaufanie – szacunek – rozumienie oraz diagnoza stanu obecnego.
Segmentacja, czyli czyja opinia nas interesuje – określenie rynku, docelowych grup docelowych partnerów.
Diagnoza ważnych elementów w budowaniu marki wg. kwestionariusza.
3. Kim jestem i jak mogę być odbierany
Wrodzone predyspozycje temperamentalne i ich wpływ na postrzeganie osoby.
Instrukcja obsługi człowieka – autodiagnoza + postrzeganie temperamentów przeciwstawnych.
Zmapowanie wrażenia – z czym jestem kojarzony (praca zespołowa)
4. Autentyczność marki – jaką marką chcemy być
Określenie klarownej wizji min: z czym chcemy być kojarzeni oraz precyzyjne określenie grup odbiorców – kto ma marzyć o współpracy z nami.
Atrakcyjność marki dla ważnych grup odbiorców – w skali 1-10 vs autentyczność.
5. Unikalność marki
Czym chcemy / chcę się wyróżnić – wybór 1-2 unikatowych cech, które staną się mocnym wyróżnikiem na tle innych marek.
Nasze mocne strony.
Nasze unikalne talenty.
Preferowane style komunikacji.
Określenie jednym zdaniem jakie przyrzeczenia składamy otoczeniu jako marka.
6. Wizerunek marki, czyli opakowanie – jak Cię widzą na spotkaniu: wizerunek, zachowania, symbole, rekwizyty, adekwatne do roli – wg. tabeli Personal Brand Box.
7. Zaufanie jako niezbędny element w umacnianiu marki – technika, umiejętność, cnota czy wartość
Menadżer godny zaufania w odczuciu uczestników.
Zaufanie jako ważny czynnik psychologiczny warunkujący kreatywności i innowacyjność.
Ekonomia zaufania – zaufanie jako wymierny wskaźnik ekonomiczny w biznesie.
8. Reputacja marki – diagnoza własnej reputacji wśród ważnych partnerów.
9. Szacunek – znaczenie savoir-vivre w budowaniu marki.
10. Podsumowanie.
Zgłoszenia możne przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Link do webinaru zostanie wysłany mailem, potwierdzającym zapis na zajęcia.
źródło: POWP