Marketing tradycyjny vs. internetowy - webinar

4 grudnia Poznański Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości zaprosi zainteresowanych na webinar "Marketing tradycyjny vs. internetowy". Już można przesyłać zgłoszenia.

Program spotkania:

Strategie marketingowe w marketingu tradycyjnym – charakterystyka
Strategie marketingowe w marketingu internetowym – charakterystyka
Dobór narzędzi marketingowych tradycyjnych i internetowych.
Odbiorcy marketingu tradycyjnego i internetowego – grupy docelowe w marketingu B2B i B2C.
Zestawienie podstawowych różnic w obu strategiach marketingowych.
Strategia pull (przyciągania) w obu strategiach marketingowych.
Strategie marketingu relacji CRM w marketingu tradycyjnym i internetowym.

Zgłoszenia można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom. Link do webinaru zostanie wysłany mailem, potwierdzającym zapis na zajęcia.