Akademia PARP zaprasza na kurs: „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem”

Na kurs pt. „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem” zaprasza Akademia PARP. Kurs jest bezpłatny i dostępny w formie online.
Nowy kurs przeznaczony jest dla przedsiębiorców i pracowników firm zajmujących się obsługą klienta, chcących dowiedzieć się, w jaki sposób budować i utrzymywać pozytywne relacje z klientem.
Jak przekonują jeg oautorzy, umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem jest bardzo przydatną cechą każdego pracownika firmy zajmującego się obsługą klienta. Trwałe i bliskie relacje firmy z klientami przekładają się m.in. na zwiększenie zysków firmy i mniejszą wrażliwość klientów na zmiany cen jej produktów lub usług. Ponadto pozytywne relacje z klientem mogą zmniejszyć koszty związane z pozyskiwaniem nowych klientów, ponieważ zadowoleni z obsługi i lojalni konsumenci chętniej polecają ofertę firmy innym zainteresowanym oraz chętniej udzielają opinii w mediach masowych.
Zdobycie zaufania potencjalnego klienta nie jest jednak proste i wymaga dużej wiedzy i zaangażowania ze strony przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że obecnie na rynku panuje duża konkurencja – co przyczynia się do tego, że budowanie i utrzymywanie relacji z klientem ma bardzo duże znaczenie.
Więcej informacji na temat kursu można znaleźć tutaj.